Plexr

İngilterede düzenlenen Aesthetics Awards 2015 ( yılın en iyi buluşu ) dalında Higly Commended ( en yüksek övgüye değer ünvanı )ödülünü kazanan plexr, göz çevresi yenilenmesi ve göz çevresi estetiğinde övgüye değer güzel bir yere sahip oldu.
Plexr, en hassas dokularda bile güvenle kullanılabilen , çevre dokulara zarar vermeyen , nonablative cilt cerrahisi tekniğidir.

Hedef doku ile plexr başlığı arasındaki mevcut gazları iyonize ederek elde edilen plazma enerjisi ile hedef dokuyu süblimleştirir. Bu şekilde süblimleşen doku gaz halinde uçarak çevre dokulara ısı iletiminin önüne geçilmiş olunur. Kısaca,tedavi edilen doku ile plexr arasındaki atmosferdeki gazları iyonize ederek oluşturduğu plazma enerjisi ile hedef dokunun gaz halinde uçurulmasıdır.
Plexr ,İtalya da 1300 hekim tarafından tüm dünyada ise 24 den fazla ülkede güvenle kullanılmaktadır.

Plexr  ;

Blefaroplasti  ( göz kapağı düşüklüğü ve sarkması durumunda, göz çevresi gençleştirme uygulamalarının en başında )

- Ksantelezma  (göz kapaklarındaki kabarık, sarı yağ birikintileri ) tedavisi  Aktif akne ve akne izi tedavisi

- Ben , siğil , fibrom , yüzeyel lipom tedavisi

- Skar tedavisi

- Dövme İzi Çıkartılması

- Çatlak tedavisi

- Dudak üstü kırışıklıklar tedavisi gibi durumlarda başarıyla kullanılmaktadır.

Uygulamadan 10 – 15 dakika önce cilde sürülen anestezik kremle   ile cilt  anestezisi sağlanır. Probleme göre ortalama 10 ile 30 dakika süren kısa bir uygulamadır.
Uygulama sonrası ağrı ve sızı olmamasına karşın kabuklanmanın oluşacağı 1 haftalık sürede önerilen bakım uygulamasına uyulmalıdır.Bu sürenin sonunda uygulanan sahada pembe ,yeni cilt dokusu oluşacaktır.
Uygulama sonrasında doktorunuzun önereceği koruma ve bakım tedavinin en önemli parçasıdır. Tedavi edilen probleme göre 1 ay ara ile birden fazla seans gerekebilir.

Göz ve gözkapağı estetiğinde PLEXR

Plexr ile gözkapağı estetiğinde, sarkmaya neden olan gözkapağındaki fazla deri,  10- 30 dakika süren bir uygulama ile süblimleştirilir. Bu işlemde fazla deriyi almak için neşter yada lazer kullanılmadığı için geleneksel cerrahi girişimlere bağlı hiçbir risk barındırmaz. Uygulamadan sonra hiçbir belirti veya iz oluşmadan , daha genç , dinamik ve doğal bir bakış kazanılır.
Göz kapağındaki sarkma ve düşüklüğün neden olduğu yorgun ve yaşlanmış görünümü kaybolur.