OxyGeneo

Zamanla ciltte oluşan kuruluk , matlık ve ton farklılığı kimsenin istemeyeceği bir durumdur. Oksijenlenmenin azaldığı ,ciltaltı dolaşımın bozulduğu durumlarda cilt soluklaşır. Canlılık azalır , kırışıklıklar ve matlık oluşur.Cildin sağlıklı ,canlı ve kırışıksız görünümünde kan dolaşımı, dolayısıyla doku oksijenlenmesi önemlidir. Bu durumun düzeltilmesi ve cilde dışarıdan oksijen desteğinin verilmesi için çok sayıda cilt bakımı uygulamaları uzun yıllardır yapılmaktadır. Bu alanda gelişen teknoloji ile birlikte geliştirilen Pollagen GENEO plus  yeni nesil oksijen tedavisi ile bu destek dışarıdan değil cildin direkt oksijenlenmesi arttırılarak yapabilmektedir.
Nasıl  Etki Eder?
Geneo+;Hafif  cilt soyma,Etkili benzersiz formüllerle cildi besleme ve içten Oksijen desteğini aynı anda yaparak 3 etkiyi bir arada yapan güçlü bir ciltbakımı yöntemidir.
Geneo+ ,Sitrik asit ve Kalsiyumkarbonattan oluşan özel kapsojen başlık ve cildin ihtiyacına göre seçilecek 2 özel karışımdan oluşan jellerle uygulanır.Bu karışımlardan ,Neorevive ciltyenileyici ve yaşlılık karşıtı etki gösterirken,Neobright cilt rengini homogenleştirir,lekeleri açar ve cildi parlatır.
Cildin ihtiyacına göre seçilen  jel cilt üzerine sürülür.Kapsojen başlık jel üzerinde gezdiriliken jelle birleşince köpürmeye başlar.İpek bir ponza taşı görünümündeki  başlık cilt üzerindeki ölü tabakayı mekanik olarak temizlerken diğer taraftanda özel bir reksiyonla oluşan ciltüzerindeki karbondioksidi nötürlemek için ciltyüzeyinde  bol miktarda oluşan oksijenle jellerin içinde bulunan renkaçıcı maddeler,vitaminler,peptidler cildin derin tabakalarına kadar penetre olur.Böylece cilt artan oksijen miktarı ve derin tabakalara kadar emilmiş bu jeller sayesinde canlanır,rengi açılır,sıkılaşır,parlar.
Bu bakımda,iki güzel uygulama daha bulunuyor.Radyofrekans uygulaması ile cilt kontrollü bir şekilde ısıtılırken,cilt altında kollojen uyarılarak ciltte sıkılaşma,yenilenme ve canlılık ,yüz ovalinde  şekillenme,ince kırışıklıklarda düzelme sağlanıyor.
Bu konforlu uygulamanın son bölümünde bulunan Neomasaj  uygulaması İle yapılan cilt masajıylada yüzdeki etki daha da pekiştirilir.
Bu tedavi diğer uygulamalarla birlikte kullanıldığı gibi,günlük hayatınızı etkilemez.Uygulama sonrası 2-3 gün güneş koruyucu sürerek yaz kış uygulama yapılabilinir.